daroshenasiB

مطالب آموزشی پزشکی

daroshenasiB

مطالب آموزشی پزشکی

  • ۰
  • ۰

بازاریابی تلفنی

۱-یک برنامه داشته باشید

قبل از شروع بازاریابی تلفنی، اهدافتان را دقیقا مشخص کنید. برای تماس‌های تلفنی، هدف‌های روزانه قرار دهید و سعی کنید در هر شرایطی به آن اهداف برسید. وقتی بدانید در روز باید به تعداد مشخصی برسید، متمرکزتر و سریعتر کار خواهید کرد. برای روز بعد، همین امروز برنامه‌ریزی کنید. اولین ساعت روز کاری بسیار با ارزش است، چون با انرژی هستید، پس آنرا به تماس گرفتن اختصاص دهید و نه به برنامه‌ریزی.

۲-یک نسخه ی خطی یا دفترچه داشته باشید


در حالیکه اهدافتان در ذهنتان است، میتوانید یک نسخه ی خطی از آنها داشته باشید تا برای رسیدن به هدفهایتان به شما کمک کند. این میتواند راهنمای شما برای اولین تماس تلفنی تان باشد. این فقط جهت یادآوری چیزی که میخواهید بگویید در شرایطی که در آن گیر کرده اید است. پس همیشه یک کاغذ و قلم کنار تلفن آماده بگذارید با این کار علاوه بر اینکه می‌توانید در حین صحبت نوت برداری کنید، درصورتی‌که نیاز شد تا شماره یا آدرسی را یادداشت کنید، مشتری و مخاطب خود را معطل نکرده‌اید. منتظر نگه‌داشتن مشتری در پشت تلفن چندین برابر مخرب‌تر از معطل نگه‌داشتن مخاطب به ‌صورت حضوری است.

۱۰ اشتباه در بازاریابی تلفنی که باید از آنها اجتناب کنید
۸ اشتباه رایج بازاریابی موبایلی که باید از آنها اجتناب کنید
استراتژی های موفقیت در بازاریابی تلفنی برای کسب و کارهای کوچک-متوسط
حتی پیشنهاد می شود تعداد تماس‌های روزانه خود را در دفتری یادداشت کنید. هر روز سعی کنید حداقل یک تماس بیشتر از روز قبل بگیرید. وقتی پس از چند هفته نتایج را ببینید، متعجب خواهید شد.

۳-آهسته و واضح صحبت کنید


مضطرب شدن برای شروع تماس تلفنی، طبیعی است. گاهی شخصی که در طرف مقابل شماست این موضوع را متوجه میشود. اگر شما هنگام صحبت کردن طبیعی رفتار کنید، صدایتان صمیمانه بنظر میرسد. صمیمیت برای انجام کسب و کار خوب است و احساس خوبی هم ایجاد میکند. ضمنا حواستان باشد که در هنگام صحبت با مشتریان از رقبا نام نبرید و در رابطه با آن ها بدگویی نکنید.

برای مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید....

  • ۹۹/۰۲/۱۵
  • مریم رضوی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی