daroshenasiB

مطالب آموزشی پزشکی

daroshenasiB

مطالب آموزشی پزشکی

  • ۰
  • ۰

کلید اصلی موفقیت داشتن نتیجه روشن در ذهن است. چه می خواهید؟ هدفتان برای رسیدن به این نتیجه چیست؟ با یک هدف در ذهن، می توانید شروع به فکر کردن درباره مراحل مورد نیاز برای رسیدن به آن کنید. شما باید اقدام عظیمی را انجام دهید تا اهداف خود را به واقعیت تبدیل کنید. اگر چه کارهای زیادی باید به تنهایی انجام دهید، باید به افرادی که در زندگی خود به موفقیت دست یافته اند، مراجعه کنید. این افراد چه چیزی به شما آموزش می دهند؟
موفقیت اغلب شبیه هدیه ای است که به دیگران داده می شود. کلید موفق چیست که دیگران آن را پیدا می کنند ولی شما قادر به یافتن آن نیستید؟
حقیقت این است که این افراد موفق خوش شانس نیستند – آن ها فقط به یک استراتژی رسیده اند که برای آن ها کار می کند و زمانی که تصمیمات خود را می گیرند درگیر آن می شوند. شما می توانید دقیقا همان کار را انجام دهید. با رجوع به افراد موفق در زندگی و مطالعه مسیر آن ها، می توانید از تلاش های آن ها تقلید کنید.

برای مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید...

  • ۹۹/۰۴/۱۷
  • مریم رضوی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی