daroshenasiB

مطالب آموزشی پزشکی

daroshenasiB

مطالب آموزشی پزشکی

  • ۰
  • ۰

قانون جذب

قبل از اینکه وارد دنیای قانون جذب شوید باید بدانید که میتوانید آن را در زندگیتان بکارببرید و این میتواند از راه صحیح به زندگی شما تاثیربگذارد. جنبش اندیشه نو از آموزه‌های فینیاس کویمبی در اوایل قرن نوزدهم شروع شد. وی در اوایل زندگی، به بیماری سل مبتلا شد. متأسفانه درمان دارویی جواب نداد، بنابراین تصمیم گرفت تا از وطنش، لبنان به نیو همسفیر برود. او سلامت خود را بازیافت و بهبود یافت. وی مطالعهٔ مبحث ذهن در برابر بدن را آغاز کرد. اگرچه او هرگز از واژهٔ قانون جذب استفاده ننمود، اما توصیفات پایهٔ او مشابه بود. در پایان قرن نوزدهم، این واژه توسط نویسندگان جنبش اندیشه نو به کار گرفته شد. مانند پرنتایس مالفورد و رالف والدو تراین، اما برای آن‌ها قانون جذب نه فقط بر سلامت، بلکه بر تمام جوانب زندگی تأثیر می‌گذاشت.

این موضوع در قرن بیستم بسیار مورد توجه قرار گرفت و در کتاب‌های زیادی به بحث گذاشته شد که برخی از آن‌ها جزو پر فروش‌ترین کتاب‌های تاریخ میa‌باشند؛ فکر کنید و ثروتمند شوید -۱۹۳۷- نوشتهٔ ناپلئون هیل و شما می‌توانید خود را شفا دهید -۱۹۸۴- نوشتهٔ لوئیس هِی. در سال ۲۰۰۶، با انتشار فیلم راز، قانون جذب توجه زیادی را به خود جلب نمود. در سال ۲۰۰۷ این فیلم به صورت کتاب نیز چاپ شد. این فیلم و کتاب توجه زیادی را در رسانه‌ها به خود جلب کردند. کتاب روندا برن نیز تأثیر زیادی بر خلق فیلم سینمایی راز، با بازی کیتی هولمز داشت. قوانین اصلی قانون جذب را میتوان در بسیاری از آموزه های فرهنگی و گروههای مذهبی هم پیدا کرد و این قانون محدودیت سنی، مذهبی، ملیت و… ندارد.

برای مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید...

  • ۹۹/۰۴/۱۷
  • مریم رضوی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی